ورزش

مهرداد محمدی از فسخ قراردادش با استقلال خبر نداشت؟

مهرداد محمدی از فسخ قراردادش با استقلال خبر نداشت؟

به گزارش خبرورزشی، بعد از مشکلات استقلال برای ثبت قرارداد چند بازیکن این تیم، شایعه شد این باشگاه می خواهد قرارداد چند بازیکن از جمله مهرداد محمدی را فسخ کند. این شایعات با واکنش استقلالی‌ها مواجه شد؛ بلافاصله بعد از این صحبت‌ها مدیر روابط عمومی استقلال با انتشار یک توئیت، موضوع فسخ قرارداد یک طرفه محمدی را تکذیب کرد کرد اما امروز برگه فسخ یکطرفه قرارداد مهرداد محمدی از سوی باشگاه استقلال و با امضای فرشید سمیعی منتشر شده است.

استقلال باتوجه به مشکل ثبت قرارداد بلانکو، مهاجم آرژانتینی خود، محمدی را از لیست کنار گذاشته تا بتواند قرارداد بلانکو را ثبت کند اما این موضوع می‌تواند به جنجالی بزرگ تبدیل شود و استقلال حتی به راحتی ستاره خود را از دست بدهد. قرارداد محمدی در تاریخ ۳۱ مرداد فسخ شده و حالا مهرداد به هر تیمی که خواست می تواند برود و حتی استقلال را هم با محرومیت سنگینی مواجه کند.

ماجرا وقتی عجیب می شود که بدانید باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد محمدی را در جریان نگذاشته بود و بدون هماهنگی با او قراردادش را فسخ کرد. این قضیه آنجایی ثابت می شود که محمدی با وجود فسخ قرارداد، در آخرین جلسه تمرینی تیمش حاضر بود و به همراه سایرین تمرین کرد. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا